Dyla Delaila: A LETTER FROM ME

A LETTER FROM ME

Assalamualaikum semua you alls .. firsts of all im so sorry for not updating any entry from me.. sorry guys.. sorry my beloved followers/stalkers :) "a letter from me nih adalah luahan hati yang sangat dalam untuk dyla share pada semua.. mungkin tak seberapa tapi cukup menggambarkan keadaan dyla disini .

**************************************
  Hidup kita berlawanan . bahagia derita , suka duka , temu pisah dan sebagainya. dyla tak salah kan sesiapa soal nih. Allah sedang menguji kesabaran .. bukan ke Ujian itu tanda kasih sayang Allah pada hamba-Nya. alhamdulilah . hati memang kita tak boleh paksa. dan jangan juga dipaksa . kelak makan diri . macam diri dyla . hati yang saket dan terluka disebabkan kesilapan orang lain tapi dyla redha semua nya. doa mengiringi mereka2 . moga bahagia disana. jangan dikenang perkara yang lepas dan lupakan lah segalanya. semua dah cukup terbukti takdir bukan milik kita . walau sakit yang teramat , itu hanya Allah sahaja yang mengetahuinya. .

  saya hanyalah insan yang biasa,, juga bukan yang terbaik untuk kamu . biar diri nih pergi dengan sendiri biar  segala kenangan pahit manis hilang ditelan masa . lumrah kehidupan kita juga adat bertemu maka berpisah lah akhir nya. moga dipertemukan dengan orang yg lebih lebih layak berbanding diri ini . jangan pandai berjanji kalau janji itu akhirnya membunuh diri sendiri .. berlaku lah jujur untuk lebih kekal . saya pesan 3K bila dengan orang lain - kejujuran,keikhlasan,dan kesetiaan . biar diri ini pergi tanpa sebarang kata2 akhir .. semua nya sudah berakhir cerita kita . terima kasih membuat diri ini lebih kuat untuk hadapi semua. jangan dikesali dan jangan diulang kesilapan lalu ... diri ini dah tak mampu untuk terus dilukai . moga bahagia setiap hari bersama orang lain .terima kasih . Aamiin .

******************************************

sincerely ,
dyla zul


 the new Dyla Delaila with new hopes, and struggle for my study to achieve  the best in my life. insyaAllah .Aamiin 


Thanks you for read this, much love

No comments: